Veelgestelde vragen

Levering

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen in één van jullie filialen?

    Ja dit kan, de bestelling kan worden opgehaald in ons filiaal in Barendrecht en in ons filiaal in Spijkenisse. Adresgegevens kunt u vinden onder het kopje ''winkels.''

  • Wat zijn de verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland?
    Binnen Nederland rekenen wij €4.95 per pakket dat we naar u verzenden. Boven de 75 euro is de verzending gratis.

  • Ik heb de artikelen morgen nodig, gaat dit lukken?

    Wanneer u de artikelen snel nodig heeft, kunt u het beste eerst even contact met ons opnemen. De artikelen worden namelijk niet vanuit een centraal magazijn verzonden, maar liggen in diverse filialen op voorraad. Het winkelpersoneel verzorgd de verzending en wanneer het druk is in de winkel, kunnen de pakketjes pas na sluitingstijd op de post gedaan worden. Vandaar dat de leveringsindicatie bij ons tussen de 1 en 3 werkdagen ligt.

    Tevens zijn wij afhankelijk van PostNL voor de levering van onze bestellingen. Op eventuele vertragingen bij de post hebben wij helaas geen invloed.

Retourneren

Acties

  • Vlak na mijn aankoop heeft het artikel meer korting. Heb ik recht op teruggave van het prijsverschil?

    Wanneer u een bestelling plaatst bij Brandstoreonline.nl gaat u akkoord met de prijzen en acties, die op dat moment gelden. Wanneer de Sale start of als er een actie loopt, gaan de artikelen vaak harder de webshop/winkel uit en wordt de keus daarmee ook beperkter. Het is aan de klant om te bepalen wanneer het beste moment is om tot de aankoop over te gaan.

    Een onderneming is volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. Het is aan de klant om te bepalen wanneer hij/zij tot aankoop overgaat en heeft geen recht op teruggave van het prijsverschil wanneer een product korte tijd later verder is afgeprijsd.

Bestellen

  • Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
    Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.
  • Wat als het product, nadat ik het heb besteld, uitverkocht is?

    De producten die op de webshop staan, hebben wij in principe op voorraad liggen. Mocht een artikel onverhoopt toch uitverkocht zijn, gaan wij eerst na of het artikel wellicht in een ander filiaal nog wel op voorraad is.

    Is ook dit niet het geval, laten wij u dit zo spoedig mogelijk weten. Het bedrag van het ontbrekende artikel zal binnen 3 werkdagen aan u terugbetaald worden, op de wijze waarmee u het bedrag aan ons heeft betaald.

  • Welke maat moet ik bestellen?

    Het is soms lastig te bepalen welke maat u het beste kunt bestellen. Om u een handje te helpen, vindt u onder het kopje maattabellen een overzicht van maten die u op kunt nemen om de juiste maat uiteindelijk te bestellen.

    Wanneer u precies tussen twee maten invalt, kiest u voor een kleinere maat als u het artikel liever passend draagt. Heeft u liever dat de kleding wat losser zit, kiest u de grotere maat.

Betalen